Powerball

Jak se s ním cvičí

Při použití Powerspinu mějte zápěstí zpevněné během všech cvičení a pohybujte pouze pažemi plynulým, pravidelným, kruhovým pohybem (jako při leštění), tak aby kulička uvnitř trubice běžela hladce.

Šest úžasných cvičení vám pomůže zpevnit a vytvarovat celé paže a bříško.

  1. Forearm frenzy

    Pro pevné předloktí. Pevně uchopte středový úchyt Powerspinu do pravé ruky a Powerspin držte ve výši pasu. Kolena mírně pokrčte, pevně zatáhněte břicho a začněte kroužit předloktím ve směru hodinových ručiček do té doby, než se začne kulička v Powerspinu plynule točit. Pokračujte v pohybu. Nebude to dlouho trvat a ucítíte pálení v bicepsu, tricepsu a předloktí! Totéž zopakujte také levou rukou. Pokračujte, dokud to půjde!

  2. Biceps burner

    Pro posílení bicepsu. Uchopte Powerspin oběma rukama za trubici tak, aby byla jedna ruka nad druhou. Powerspin držte před sebou opřený o bříško. Potom zvedněte předloktí do úhlu 90 stupňů, horní část paže držte stále při těle a začněte pohybovat předloktím nahoru a dolů, dokud se kulička nezačne pohybovat. Měli byste cítit, jak biceps pracuje.

  3. Shoulder spin

    Pro pevná ramena. Uchopte středový úchyt Powerspinu a pravou ruku upažte tak, aby byl váš loket i rameno ve stejné výšce. Zatáhněte břišní svaly, uvolněte ramena a pomalu začněte otáčet předloktím, přičemž loket stále držte v přímce s ramenem. Až ucítíte únavu ramene a tricepsu a neudržíte upaženou ruku, vyměňte paže a opakujte cvičení.

  4. Top spin

    Pro posílení paží, zad a ramen. Uchopte pevně středový úchyt Powerspinu a ruku zvedněte tak, jako byste chtěli někomu zamávat. Váš loket a rameno jsou v jedné přímce a Powerspin je otočen dopředu. Břišní svaly mějte zatnuté a ramena uvolněte. Točte Powerspinem po směru nebo proti směru hodinových ručiček. Pokračujte tak dlouho, jak to jen bude možné.

  5. Triceps tremble

    Pro posílení tricepsu. Powerspin uchopte oběma rukama za trubici, jednu ruku nad druhou, a zvedněte jej nad hlavu. Kolena mírně pokrčte, zatáhněte břicho a zpevněte tak bedra. Lokty držte ve výši hlavy a pažemi pohybujte vpřed a vzad tak, aby kulička začala rotovat. Ucítíte, jak se tricepsy namáhají a třesou.

  6. Core cruncher

    Pro posílení břišních svalů a zad. Uchopte Powerspin oběma rukama jako byste drželi volant. Nohy dejte jen mírně od sebe, kolena pokrčte, zadeček vystrčte, tak abyste stáli v mírném podřepu. Pevně zatněte břišní svaly a předloktí vytáhněte z loktů. Přitom držte horní část paží těsně u těla. Udržujte pozici v podřepu a za pomoci břišních svalů roztočte kuličku Powerspinu pohyby předloktím ze strany na stranu. Pokud už opravdu nemůžete pokračovat v točení, máte splněný Core Cruncher.

VYHLEDÁVÁNÍ
Hledat
KOŠÍK
 Obsah vašeho košíku: 
 Zboží   Ks   Celkem 
 Košík je prázdný 
 Celkem    
 Celkem s DPH    
 Otevřít košík 
Sdílejte
Autorizace

Notia, spol. s r. o. je autorizovaná společností RPM Sports Limited k exkluzivní distribuci Powerballů v České republice.

více o autorizaci...

Notia, spol. s r. o. is the authorized exclusive Powerball distributor of RPM Sports Limited for the Czech Republic territory.

more about authorization...
Powerspin
„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“